الجمعة، 17 أغسطس 2012

طقم اليوم بكوينز

اول طقم فى مدونتنا يابنات


الطقم وعوزه رايكم لانى تعبت فى


الفستان من ماركه will candy
البنطلون من ماركه Bascais
الشنطه من ماركه tengling
الحزام من الماركه الجديده فى البحث بتلقوها لون بمبى وكوينز هتلقوه علطول
الحذاء من ماركهvoile

اتمنى يعجبكم الطقم ومستنيه تعليقاتكم لاتبخلو علينا بيها

الخميس، 16 أغسطس 2012

تنبيه

 يابنات تنيه للاعضاء ياريت فى المسابقات لما تحطولى اسمائكم بستاردول حطوها صح
 لان فى مسابقه اختيار اليوم امس وضعتلى 
العضوه :mahetab
اسمها خطأ
وهذا سبب عدم ارسال الهديه اتمنى تصحيح الاسم فى الموضوع المسابقه 
وهيتم ارسال الهديه مباشره
شكرا

الفائزات بمسابقه اختيار اليوم

الف مبروووك اوى يابنات ولما يعلق 5 تعليقات على موضوع من تانى يوم ارى ان هذا شى كويس اوى
               عموما الف مبرووك للبنتين الفائزات فى المسابقه 

البنت الاولى : mahetap

البنت التانيه : noreen omar

الف مبروووك ليهم وعقبال كل اعضائنا وده دليل على مصدقيتنا واتمنى نزيد واحده واحده
وهبعتلكم حالا هدايه بقيمه 50 كوينز 
مبروووك مره تانيه

الأربعاء، 15 أغسطس 2012

اختيار اليوم + مسابقه

كل يوم هننزل اختيار اليوم + مسابقه


يلاا يابنات


اختيار اليوم اهو



المسابقه يابنات:


هتجاوبوا على الاسئله دى

 ماماركه اختيار اليوم؟؟؟؟

ومانوعه؟؟؟؟؟؟؟

وكم سعره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبكده انتهت سهلين كده

واول تعلقين ليهم هديه بقيمه: 50 كوينز


منتظرا اجابتكم


كونى احلى مع ............

اول فقراتنا يابنات

(كونى احلى مع......................)
محلنا النهارده هو WINDOWS orthe WORLD



الطقم اهو ومستنيه رئيكم ياحبايبى

وتعليقاتو كمان 




مواعيــــــــــدنا


اول مواعيدنا يابنات

اول الفقرات بالبدايه طبعا



(فقره كونى احلى مع ..........................)

وهى عباره عن فقره احنا كل يوم هنحط اسم محل شكل ونديكو طقم مختلف كل يوم اتمنى تعجبكم الفقره وطبعا هنتعب فيها 
 ودى هتنزل كل يوم الساعه: الخامسه(5) مساءا

(فقره طقم اليوم بالكوينز )

ودى عباره عن انى هعمل طقم حلو بكوينز للاعضاء العادين عشان تستفادو ودى هتنزل كل يوم انشاء الله
الساعه : السابعه (7) مساءا 

(وطبعا المسابقات مابننساها ) ...(فقره مسابقه اختيار اليوم)

 ودى عباره اننا هنزل اختيار اليوم ونسال عنو شويه اسأله والجوائز هتكون لاول تلت تعلقات انشاء الله
التعليق الاول:هديه بقيمه 100 كوينز
التعليق التانى :هديه بقيمه 50 كوينز
التعليق التالت:هديه بقيمه 20 كوينز

طبعا فقره حملات فتاه الغلاف هتتعمل بس لما يزيدو اعضائنا بمشيئه الله شويه 
وفى فقرات كتير هيزيدو بس لما نزيد انشاء الله اتمنى تكون عجبتم البدايه حتى يكون لنا نهايه جميله انشاء الله



اهــــــــــــــــــــــــ بيكم ـــــــــــــــــــــلا

                        اهـــــــــــــــــــــــــــ بيكم ــــــــــــــــــــــــــلا
اعضائى الاحباب اتشرف ان تكونى معى فى مدونتى وتساعدونى نطلع السلم واحده واحده
  فى البدايه هنكون قليلين بس هنكبر مع الايام يابنات اتمنى انكم تساعدونى وانتظرونى
فى ليله وقفه العيد وليله العيد مع احلى المسابقات المتميزه جدا ياجماعه والسحوبات كمان
                             اشكر كل من تبرع لمساعدتى