الأربعاء، 11 سبتمبر 2013

عودة مش طالت

اصدقائي واصدقاء المدونه السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اتمنى عام دراسي سعيد للكل تبقي على الدراسه تقريبا اسبوعين فنشاط المدونه حيقل بسبب الدراسه اتمنى من الكل تفهم الاوضاع وبالتوفيق السنه دى للجميع
KOKY3BABE

الخميس، 29 أغسطس 2013

لعبه تشبه ستار دول


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اليوم جايبلكم لعبة زى استار دول فى كل شئ بس مع الاختلاف ان كل شئ فيها بدون شحن اوسوبر يوجد بها 10 غرف عند التسجيل تجدين اربع غرف مفتوحه ومع ارتفاع المستوى بتفتح باقى الغرف بالتدريج يوجد بها جميع الديكرات الدخليه وحيوانات متحركه واسعرها رخيصه وكل يوم عند دخولك تجدين فلوس وهديه وطبعا عنداول تسجيل مع تفعيل الاميل بتخدى 120 دهب وكل يوم ممكن يوصل الدهب ل50 طبعا  مع التصميم انك تصوتى للاعضاء  ده بعض مميزات العبه ولكم الصور



ده شكل اللعبه قبل التسجيل

 هنا الروم الخاص بى وطبعا انا لسه جديده فى عشان كده فاضى

 ودى غرفه تانيه وطبعا انتوشايفين الغرف المفتوحه 6 والباقى 4 لان انا لسه مستوى 3 


 دى طبعا الحديقه

  ده صالون التجميل فى كل شئ تتخيلو

 دى بقى برضه انا لما بتدخلى صالن التجميل وتضغطى كلمة iLOOK بتظهرليكى الشكل ده يعنى بيكون عندك اتنين دول ولما تحبى ترجعى تانى بتغطى iTOON وطبعا بتجيبى للاتنين لبس

 الشعر طبعا 

 التسوق طبعا فى اكتر من محل

 طبعاده بزار لاصدقاء وطبعا برضه مش كله بالاسعار دى فى كده واعلى  واقل بكتير

 ومن هنا البحث 

 محل الحيونات وطبعا كلها متحركه

 محل الهدايه 

 دى حجات من بعض الهدايه

 محل ديكور

 منصة الواك


دى بقى الفلوس والهديه اللى بدخل القيهاكل يوم وطبعافى مميزات اكتر بس اسبكم انتواكتشفوها  وبجد هتعجبكم جدا هى عيبها الوحيد انها مش عربى بس عادى يارب تنال رضاكم                                     عيزه تعليقاتكم
                                                                                      مع تحياتي
                             

الجمعة، 23 أغسطس 2013

هتوحشونى

أزيكم يابنات 
عاملين اية 

مبدأيا انتم هتوحشونى اوى
لان الدراسة قربت واحنا بنستعد 

^

وانا فى اعدادية ولازم اركز فى دراستى يعنى انا هخش كل اسبوع انزلكو 3 مواضيع انتظرونى كل جمعة انشاء الله 
اتمنى انكم تتابعونى وفعلا بحبكو يااحلى اعضاء اتمنى 

نتقابل ع خير
واهنئكم بالعام الدراسى الجديد 


كل سنة وانتم طيبين

تحياتى
nada_nadoda
المالكة 

لازم كلنا نعلق ع كل الي بينزل بالمدونه

السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
ايه يا بنات انا بلاحظ اننا بنزل مواضيع
مفيش حد بيعلق عليها
محدش بيعلق غير علي المسابقات
وسحب التعليقات
بجد كده مينفعش التعليقات الي بتكتبوها
دي التعليقات دي بتتسمي بتعليقات المصلحه
لازم كلنا نتفاعل امال ال42 واحد المشتركين
في المدونه مشتركين ليه منظر ولا علشان
تتفاعلو
بجد كده اوفر يعني لازم نعلق ع كل حاجه
بتنزل ف المدونه
تحياتي لكم  *.*
Amiramrmr98


الخميس، 22 أغسطس 2013

عوده ممتازة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اصدقائي انا اشتئتلكم كتير وانا مبسوطه كتير كتير انى راح اتابع معكم كل يوم كل جديد في ستار دول ومجانى
مع تحياتى koky3babe

سحب التعليقاات اليوم

أزيكم يابنااااااات

ياأحلى البنااااااااااااااات

انهردا جايزة السحب الاول معانا


ياترى مين هتكون سعيدة الحظ الى هتكسب معانا انهردا

ونقولها الف مبروك
منتظرين نعرفها جميعا


ميس ستاردول ورد قربت

السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
ميس ستاردول خلاص قربت


مع تحياتي *.*


الأربعاء، 21 أغسطس 2013

أزيكم يابنات

هايات ع احلى البنوتات 

انا عمالة افكر فى حاجة تنشط المدونة الوقت الى فاضل قبل الدراسة

هنعمل سحب تعليقات واكتر بنت هتعلق ع المواضيع فى املدونة ليها هدية 

يعنى انا هبدأ السحب كل يوم بموضوع وانتو الى عليكو تعلقوا ع مواضيع المدونة 

وتانى يوم بعلن اسم اكتر بنت علقت

اتمنى تعجبكوا والاقى تفاعل انتظروا سحب اليوم

ملحوظة : الفكرة اتعملت فى مدونات كتير يعنى مش فكرة جديدة                                                                                     
تحياتى لكم 
اتمنى التفاعل
^___^

منصة الكات واك

أزيكم يابنات يارب تكونو بخير

جبتلكم انهردا 

الفائزة بمنصة الكات واك

اسمها 
romerah

وهى من تركيا

وصورتها


اية رأيكو تستحق ام لا 

رأيكم يهمنى 
تحياتى ^_^


الثلاثاء، 20 أغسطس 2013

فقرة فسااتين -_-

ازيكم يابنات 
اخباركم انشاء الله بخير
جبتلكم انهردا فقرة فساتين 

فستان انهردا 
^
^
^
^
^

يارب يعجبكم الطقم 
وتعليقاتكم تحفزنى وتسعدنى

تحياتى
^____________^

الاثنين، 19 أغسطس 2013

الف مبرووووووك ي نودي

بنات صحيح نسيت ابارك لنودي
بمناسبه تقدم المدونه ال 42 عضو
عبال ال 100 انشاء الله
^_^




تحياتي  *.*

اختيار اليوم

السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟ انشاء تكونو بخير ^_^
اختيار اليوم جاكيت
ماركته : royalty
سعره : 14 دولارز
ودي صورته



مع تحياتي


التصاميم المثيره

السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
التصاميم المثيره اليوم
ودي صوره التصاميم


مع تحياتي  *.*


طلب من الكاتبات

أزيكم يابنات

الموضوع للكاتبات اتمنى منكم 

أنكم تحطوا ع الصور والمواضيع الى بنزلها كلها رابط المدونة ع الصورة وهو 
nodyyystardoll.blogspot.com

وهذا لحفظ حقنا فى النقل وكل هذه الاشياء 
عشان لو حد نقل اى حاجة يبقى مذكور الاسم
ومشكورة اوى 

وتقدروا تحطو الرابط باستخدام برنامج الرسام او اى برنامج مطابق عندكو

وياريت نحط الرابط بشكل حلو ع حسب الصورة 
 تحياتى لكم اتمنى 

فهمتونى
تحياتى ^__________^ 

طقم اليوم بدولارز ^_^

أزيكم يابنااااااااات
عملتلكم انهردا طقم اليوم بدولارز 



ودى الاسعااااااااااااااار بتاعت الطقم هو متوسط السعر يعنى 



يارب يعجبكم 

تعليقاتكم تحفزنى وتعطينى حماس

تحياتى ^_^ 

انا رجعت خلاص

السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
انا رجعت ي بنات بس من اكونت اختي
لاني اكونتي خلاص ربنا يعوض عليه
انا هنزل شغلي بس من بكرا
                                     تحياتي   *.*

تصميم

السلام عليكم
اليوم بقدملكم عمل مفاتيح بالصور (مجوهرات)
اولا نختار القطعه دي
ودي المجوهرات المستخدمه وطبعا غيرو الالوان زي ما في الصوره
واعملوها  مثل ما في الصوره

                                  مع تحياتي

             

فقرة تعليم مكياج ^_^

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
أزيكم يابنات 

جبتلكم الفيديو بتاع انهردا

عملالكو الوان حلوة اغلب البنات بتحبها


اتمنى يعجبكم 

وتعليقاتكو بتحفزنى جدا 

مشكورة 
تحياتى ^_^

مواضيع اليوم

                   السلام عليكم ازيك بنات ان شاء الله بخير 

                    اخبار اليوم 

                                     
مع تحياتي 

فقرة فساااااتين ^________^

ازيكم يابنات جبتلكم فقرتنا المعتادة

انهردا قولت اعملكو الفقرة مختلفة بمعنى اية

ان الفستان انهردا بكوينز عشان العضوات العاديات يتبسطو 

الطقم



والاسعار حلوة مش غالية اوى 

تحياتى ^_^