الأربعاء، 31 يوليو 2013
فائزة منصة الكات واك
أزيكم يابنات
جبتلكم انهردا البنوتة الى فازت بالكات واك
اسمها : Duff3
ومن بلد اسمها : فلندا
صورتها
قولولى رايكم
تحياتى ^_^
الثلاثاء، 30 يوليو 2013
عجلة رمضان
ازيكم يابنات
جبتلكم انهردا عجلة رمضاااااااااان
وهى نصف الحذاء بتاع سندريلا
اولا نروح للرابط دة عشان متتعبوش
وبعدين روحو على اليمين
هتلاقو الحذاء اهو
تحياتى ليكم ياابنات
^_^
الاثنين، 29 يوليو 2013
3 دولارز من العجله الرمضانيه
السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
انهارده العجله هتدينا 3
ستاردولارز
الأحد، 28 يوليو 2013
الكنز.....ههههههه
السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟؟ انشاء الله بخير ^_^
اليوم لقيت الجزء الرابع من الفستان
واخيرا لقيت الكنز
هههههه
وده الرابط علشان متتحيروش
السبت، 27 يوليو 2013
انتظرونا يامتابعينا الحلوين
ازيكم يابناتيت
انتظرونا انشاء الله بعد نص ساعة ساعة كدة
مع بنرات المدونة
مبروك للكاتبات يلا يابنات انشاء الله تعجبكو البنرات
انتظرونا انشاء الله بعد نص ساعة ساعة كدة
مع بنرات المدونة
مبروك للكاتبات يلا يابنات انشاء الله تعجبكو البنرات
الفائزة فى فزورة رمضاااااااان
ازيكم ياأحلى بنااااااااااااااااااات
جبتلكم البنوتة الى فازت انهردا معانا فى فزورة رمضاااااااااااان
وهى البنت : ranooosh
وللمرة التانية على التوالى
الف الف مبرووووووووووووووووك ليها
هيتم ارسال الجايزة ليها حالا
مبرووك
تحياتى ^_^
جبتلكم البنوتة الى فازت انهردا معانا فى فزورة رمضاااااااااااان
وهى البنت : ranooosh
وللمرة التانية على التوالى
الف الف مبرووووووووووووووووك ليها
هيتم ارسال الجايزة ليها حالا
مبرووك
تحياتى ^_^
الفائزات فى مسابقة اجمل تصميم رمضانى
السلام عليكم ياأحلى واجمل البنااااااااااااات
وطبعا قبل الفائزات انا احب اقلكو انا بعتذرر جدا
على التأخيرر فى أعلان النتيجة بس والله يعنى الجهاز كان بايظ وصلحته وفتحت علطول سامحونى
وطبعا اوجه شكر خاص جدا للكاتبة amira mohamed
لانها فعلا تولت المدونة فى اليومين الى مفتحتهمش
بشكرك جدا
مبدأيا دول البنات الى اشتركو بتصميمات كل بنت فيهم وطبعا انا الى اخترت لانى زى ماقلتلكو المرادى مش تصويت
المشتركة الاولى :
ranooosh9
ودة تصميمها
المشتركة الثانيةnadin joe وتصميماتها :
المشتركة الثالثة رنيم أسامة تصميمها
المشتركة الرابعة emy ahmed وتصميمها
امال البنات الى فازووااااا الصراحة عجبوووونى اوووى
وهما البنتين
المركز الاول رنيم أسامة
المركز التانى emy ahmed
فعلا انتو رائعين
وعلى فكرة باقى البنات روعة بس هما دول الافضل
مسابقات رائعة انشاء الله فى المقدمة وسحب كمان فى العيد
وحظ موفق للجميع يااحلى بنات
بس ياااريت يابنات تقولولى على اسمائكم فى ستاردول عشان اسلمكو الدولارات والكوينز
فى التعليقات
يلا انتظرونا فى مسابقات قادمة
تحياتى ^_^
الجمعة، 26 يوليو 2013
الخميس، 25 يوليو 2013
الأربعاء، 24 يوليو 2013
دعاء اليوم
السلام عليكم
اززيكم يا بنات ؟ انشاء الله بخير ^_^
دعاء اليوم
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِيامي في رمضان صِيامَ الصّائِمينَ وَ قِيامي فيِهِ
قِيامَ القائِمينَ ، وَ نَبِّهْني فيهِ عَن نَوْمَةِ الغافِلينَ ، وَهَبْ
لي جُرمي فيهِ يا اِلهَ العالمينَ ، وَاعْفُ عَنّي يا عافِياً عَنِ
المُجرِمينَ .
اَللّهُمَّ قَرِّبْني فيهِ اِلى مَرضاتِكَ ، وَجَنِّبْني فيهِ مِن
سَخَطِكَ وَنَقِماتِكَ ، وَ وَفِّقني فيهِ لِقِرائَةِ اياتِِكَ ،
بِرَحمَتِكَ يا أرحَمَ الرّاحمينَ .
اَللّهُمَّ ارْزُقني فيهِ الذِّهنَ وَالتَّنْبيهِ ، وَ باعِدْني فيهِ مِنَ
السَّفاهَةِ وَالتَّمْويهِ ، وَ اجْعَل لي نَصيباً مِن كُلِّ خَيْرٍ
تُنْزِلُ فيهِ ، بِجودِكَ يا اَجوَدَ الأجْوَدينَ .
اَللّهُمَّ قَوِّني فيهِ عَلى اِقامَةِ اَمرِكَ ، وَ اَذِقني فيهِ
حَلاوَةِ ذِكْرِكَ ، وَ اَوْزِعْني فيهِ لِأداءِ شُكْرِكَ بِكَرَمِكَ ، وَ
احْفَظْني فيهِ بِحِفظِكَ و َسَتْرِكَ يا اَبصَرَ النّاظِرينَ .
اَللّهُمَّ اجعَلني فيهِ مِنَ المُستَغْفِرينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن
عِبادِكَ الصّالحينَ القانِتينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن اَوْليائِكَ
المُقَرَّبينَ ، بِرَأفَتِكَ يا اَرحَمَ الرّاحمينَ .
اَللّهُمَّ لا تَخْذُلني فيهِ لِتَعَرُّضِ مَعصِيَتِكَ ، وَ لاتَضرِبني
بِسِياطِ نَقِمَتِكَ ، وَ زَحْزِحني فيهِ مِن موُجِبات سَخَطِكَ بِمَنِّكَ
وَ اَياديكَ يا مُنتَهى رَغْبَةِ الرّاغِبينَ .
اَللّهُمَّ اَعِنّي فيهِ عَلى صِيامِهِ وَ قِيامِهِ ، وَ جَنِّبني فيهِ
مِن هَفَواتِهِ وَاثامِهِ ، وَ ارْزُقني فيهِ ذِكْرَكَ بِدَوامِهِ ،
بِتَوْفيقِكَ يا هادِيَ المُضِّلينَ .
اَللّهُمَّ ارْزُقْني فيهِ رَحمَةَ الأَيْتامِ وَ اِطعامَ الطَّعامِ
وَاِفْشاءَ وَصُحْبَةَ الكِرامِ بِطَوْلِكَ يا مَلْجَاَ الأمِلينَ .
اَللّهُمَّ اجْعَل لي فيهِ نَصيباً مِن رَحمَتِكَ الواسِعَةِ ، وَ اهْدِني
فيهِ لِبَراهينِكَ السّاطِعَةِ ، وَ خُذْ بِناصِيَتي إلى مَرْضاتِكَ
الجامِعَةِ بِمَحَبَّتِكَ يا اَمَلَ المُشتاقينَ .
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِيامي في رمضان صِيامَ الصّائِمينَ وَ قِيامي فيِهِ
قِيامَ القائِمينَ ، وَ نَبِّهْني فيهِ عَن نَوْمَةِ الغافِلينَ ، وَهَبْ
لي جُرمي فيهِ يا اِلهَ العالمينَ ، وَاعْفُ عَنّي يا عافِياً عَنِ
المُجرِمينَ .
اَللّهُمَّ قَرِّبْني فيهِ اِلى مَرضاتِكَ ، وَجَنِّبْني فيهِ مِن
سَخَطِكَ وَنَقِماتِكَ ، وَ وَفِّقني فيهِ لِقِرائَةِ اياتِِكَ ،
بِرَحمَتِكَ يا أرحَمَ الرّاحمينَ .
اَللّهُمَّ ارْزُقني فيهِ الذِّهنَ وَالتَّنْبيهِ ، وَ باعِدْني فيهِ مِنَ
السَّفاهَةِ وَالتَّمْويهِ ، وَ اجْعَل لي نَصيباً مِن كُلِّ خَيْرٍ
تُنْزِلُ فيهِ ، بِجودِكَ يا اَجوَدَ الأجْوَدينَ .
اَللّهُمَّ قَوِّني فيهِ عَلى اِقامَةِ اَمرِكَ ، وَ اَذِقني فيهِ
حَلاوَةِ ذِكْرِكَ ، وَ اَوْزِعْني فيهِ لِأداءِ شُكْرِكَ بِكَرَمِكَ ، وَ
احْفَظْني فيهِ بِحِفظِكَ و َسَتْرِكَ يا اَبصَرَ النّاظِرينَ .
اَللّهُمَّ اجعَلني فيهِ مِنَ المُستَغْفِرينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن
عِبادِكَ الصّالحينَ القانِتينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن اَوْليائِكَ
المُقَرَّبينَ ، بِرَأفَتِكَ يا اَرحَمَ الرّاحمينَ .
اَللّهُمَّ لا تَخْذُلني فيهِ لِتَعَرُّضِ مَعصِيَتِكَ ، وَ لاتَضرِبني
بِسِياطِ نَقِمَتِكَ ، وَ زَحْزِحني فيهِ مِن موُجِبات سَخَطِكَ بِمَنِّكَ
وَ اَياديكَ يا مُنتَهى رَغْبَةِ الرّاغِبينَ .
اَللّهُمَّ اَعِنّي فيهِ عَلى صِيامِهِ وَ قِيامِهِ ، وَ جَنِّبني فيهِ
مِن هَفَواتِهِ وَاثامِهِ ، وَ ارْزُقني فيهِ ذِكْرَكَ بِدَوامِهِ ،
بِتَوْفيقِكَ يا هادِيَ المُضِّلينَ .
اَللّهُمَّ ارْزُقْني فيهِ رَحمَةَ الأَيْتامِ وَ اِطعامَ الطَّعامِ
وَاِفْشاءَ وَصُحْبَةَ الكِرامِ بِطَوْلِكَ يا مَلْجَاَ الأمِلينَ .
اَللّهُمَّ اجْعَل لي فيهِ نَصيباً مِن رَحمَتِكَ الواسِعَةِ ، وَ اهْدِني
فيهِ لِبَراهينِكَ السّاطِعَةِ ، وَ خُذْ بِناصِيَتي إلى مَرْضاتِكَ
الجامِعَةِ بِمَحَبَّتِكَ يا اَمَلَ المُشتاقينَ .
اللهم امين امين يا رب العالمين
مع
تحياتي
Amiramrmr98
الاشتراك في:
الرسائل (Atom)

















.jpg)