الأربعاء، 31 يوليو 2013

سوري كنت تعبانه

السلام عليكم
اززيكو يا بنات ؟ انشاء الله بخير ^_^
معلش ي بنات اخرت عليكو مش بنزل حاجات بالمدونه
كنت تعبانه شويه

                           وانشاء الله هنزلو كل جديد                                   
   

التصاميم المثيرة

أزيكم يااحلى بنااااااااااات
واجمل متابعين

جبتلكو التصاميم المثيرة 



رايكم 
تحياتى ^_^

فائزة منصة الكات واك

أزيكم يابنات 
جبتلكم انهردا البنوتة الى فازت بالكات واك
اسمها : Duff3 

ومن بلد اسمها : فلندا

صورتها 



قولولى رايكم 

تحياتى ^_^


الثلاثاء، 30 يوليو 2013

انتظرو بعد مدة قصيرة فقرة شبيه المشاهير

ازيكم يابنات عملين اية


الفقرة دى معروفة فى مدونات كتير
بس بما اننا دايما بنعمل فكرات حلوة من تفكيرنا احنا وبس

هعملكو فقرة شبية المشاهير بشكل جديد

هنجيب ممثلات من مصر مصريات يعنى الى اغلبنا بيعرفهم مش اجانب وهيك

يارب بتعجبكم فكررررررررررتى 

انتظرونى 

^_^ 

عجلة رمضان

ازيكم يابنات 
جبتلكم انهردا عجلة رمضاااااااااان 

وهى نصف الحذاء بتاع سندريلا 

اولا نروح للرابط دة عشان متتعبوش


وبعدين روحو على اليمين

هتلاقو الحذاء اهو 

 تحياتى ليكم ياابنات 
^_^

 


طقم اليوم الرمضانى

ازيكم يابناااااااااااات
وحشتونى اوى

بصو بقى جبتلكو انهردا طقم اليوم الرمضانى 

اللون الرئيسى : ابيض 



يارب يعجبكم 
انتظرونى غدا مع طقم جديد
تعليقاتكو تسعدنى 
تحياتى ^_^ 



الاثنين، 29 يوليو 2013

اختيار اليوم

السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟ انشاء تكونو بخير ^_^
اختيار اليوم
ماركته : other world
سعره : 12 دولارز
ودي صورته


                  هو عجبني بس مش اوي يعني                                             مستانيه تعليقاتكم 

طقم اليوم الرمضانى

ازيكم يابنات انشاء الله بخير

جبتكلم انهردا طقم اليوم 

وكمان هو اللون الى طلبتو صديقتنا emy diva

باللون البنى يارب يعجبكم 



من تنسيقى ويجب ذكر المصدر عند النقل للأمانة 

يارب يعجبكم الطقم انا شخصيا عجبنى كتير ولونه حلو اوى

يلا يارب يعجبكم 
مستنية تعليقاتكم 
^_^

وطلباتكم فى الالوان 

3 دولارز من العجله الرمضانيه

السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
 انهارده العجله هتدينا 3 ستاردولارز




▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬وده الرابط ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬



الأحد، 28 يوليو 2013

اختيار اليوم

السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟ انشاء تكونو بخير ^_^
اختيار اليوم فستان
ماركته : fallen angel
سعره : 15 دولارز
ودي صورته



مع تحياتي
Amiramrmr98


ل

الكنز.....ههههههه

السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟؟ انشاء الله بخير ^_^
اليوم لقيت الجزء الرابع من الفستان






واخيرا لقيت الكنز
هههههه
وده الرابط علشان متتحيروش

فزورة رمضانية جديدة

ازيكم يااحلى البنات جايبلكم 

فزورة رمضانية جديدة

وانشاء الله ميعاد الفزورة الساعة 3 ونص عصرا كل يوم


الفزورة

 تسمعه وتراه ولا يسمعك ولا يراك ؟

يلا يابنات مستنية الاجابات 

يااحلى متابعين 

 

الفائزة فى فزورة رمضان

ازيكم يابنات 

انهردا جبتلكم البنوتة الى فازت معانا بالفزورة 


وهى : رنيم اسامة 

الف الف مبروك نباركلها 

وهى كانت اول تعليق 

وانشاء الله لو فى تفاعل هاخد اول تعليقين الف مبروك ليكى ياقمر

وجايزتها 


هتبقى عندك دلوقتى ياقمر 

بس قوليلى اسمك اية فى الستار 


طقم اليوم الرمضانى

ازيكم يااجمل البنات 

يامتابيعنا الحلوين
وطبعا لانى مافتحت من يومين

فانهردا هنزل طقمين وطبعا عوزين رايكم وتعليقاتكو الحلوة

اللون الرئيسى :الاسوود



اتمنى يعجبكم الطقم وتقولولى رأيكم 

وكمان لونكو المفضل اعملكو بى طقم

يلا اول تعليق يقولى لونه المفضل وهو الطقم الجاى 
تحياتى ^_^



السبت، 27 يوليو 2013

فزورة رمضااان اليوم

ازيكم يااحلى بنااااات

اليوم جبتلكم الفزورة وهى 
ما هو الشـيء الذي يمشي و يقف وليس له أرجـل ؟

منتظرة اجابتكم 

تحياتى ^_^ 
 

البنراااااااااات _ هييييييييييييييييه

واخيرا هههه
ازيكم يابنات 


انا عملت بنر ليا وللكاتبة التى اليوم اصبحت كاتبة اساسية معنا

وهى amiramrmr98

الف مبرووك

البنرات مش حلوة اوى ومش وحشة يعنى مبدأية مع التصميم دة ولما نغيره قريب هنعمل بنرات حلوة 


يلا البنرات







يارب يعجبوكم ودول انا شخصيا مش عجبنى هما موقتين يعنى وهظبطهم 

انتظرونا يامتابعينا الحلوين

ازيكم يابناتيت 

انتظرونا انشاء الله بعد نص ساعة ساعة كدة 


مع بنرات المدونة


مبروك للكاتبات يلا يابنات انشاء الله تعجبكو البنرات

الفائزة فى فزورة رمضاااااااان

ازيكم ياأحلى بنااااااااااااااااااات

جبتلكم البنوتة الى فازت انهردا معانا فى فزورة رمضاااااااااااان

وهى البنت : ranooosh 
وللمرة التانية على التوالى 


الف الف مبرووووووووووووووووك ليها 

هيتم ارسال الجايزة ليها حالا

مبرووك 

تحياتى ^_^

الفائزات فى مسابقة اجمل تصميم رمضانى

السلام عليكم ياأحلى واجمل البنااااااااااااات
وطبعا قبل الفائزات انا احب اقلكو انا بعتذرر جدا 
على التأخيرر فى أعلان النتيجة بس والله يعنى الجهاز كان بايظ وصلحته وفتحت علطول سامحونى 

وطبعا اوجه شكر خاص جدا للكاتبة amira mohamed
لانها فعلا تولت المدونة فى اليومين الى مفتحتهمش 

بشكرك جدا
مبدأيا دول البنات الى اشتركو بتصميمات كل بنت فيهم وطبعا انا الى اخترت لانى زى ماقلتلكو المرادى مش تصويت

المشتركة الاولى :
ranooosh9
ودة تصميمها 


المشتركة الثانيةnadin joe وتصميماتها : 

المشتركة الثالثة  رنيم أسامة تصميمها 
المشتركة الرابعة emy ahmed وتصميمها 



امال البنات الى فازووااااا الصراحة عجبوووونى اوووى
وهما البنتين 
المركز الاول رنيم أسامة 
المركز التانى emy ahmed
فعلا انتو رائعين 
وعلى فكرة باقى البنات روعة بس هما دول الافضل 
مسابقات رائعة انشاء الله فى المقدمة وسحب كمان فى العيد 
وحظ موفق للجميع يااحلى بنات

بس ياااريت يابنات تقولولى على اسمائكم فى ستاردول عشان اسلمكو الدولارات والكوينز 
فى التعليقات 

يلا انتظرونا فى مسابقات قادمة
تحياتى ^_^


 

الجمعة، 26 يوليو 2013

اختيار اليوم

السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟ انشاء تكونو بخير ^_^
اختيار اليوم مايوه
ماركته : fallen angel
سعره : 14 دولارز
ودي صورته


مع تحياتي

Amiramrmr98

اتصاميم المثيره

السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
التصاميم المثيره اليوم
ودي صوره التصاميم


مع تحياتي

Amiramrmr98

الخميس، 25 يوليو 2013

التصاميم المثيره ..... وفائزه العرب اليوم

السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
التصاميم المثيره اليوم
وفائزه اليوم * ناني *
شرفت العرب والف الف مبروك ليها
ودي صوره التصاميم


مع تحياتي

Amiramrmr98

الأربعاء، 24 يوليو 2013

دعاء اليوم

السلام عليكم
اززيكم يا بنات ؟ انشاء الله بخير ^_^
دعاء اليوم
اَللّهُمَّ اجْعَلْ صِيامي في رمضان صِيامَ الصّائِمينَ وَ قِيامي فيِهِ
قِيامَ القائِمينَ ، وَ نَبِّهْني فيهِ عَن نَوْمَةِ الغافِلينَ ، وَهَبْ
لي جُرمي فيهِ يا اِلهَ العالمينَ ، وَاعْفُ عَنّي يا عافِياً عَنِ
المُجرِمينَ .

اَللّهُمَّ قَرِّبْني فيهِ اِلى مَرضاتِكَ ، وَجَنِّبْني فيهِ مِن
سَخَطِكَ وَنَقِماتِكَ ، وَ وَفِّقني فيهِ لِقِرائَةِ اياتِِكَ ،
بِرَحمَتِكَ يا أرحَمَ الرّاحمينَ .

اَللّهُمَّ ارْزُقني فيهِ الذِّهنَ وَالتَّنْبيهِ ، وَ باعِدْني فيهِ مِنَ
السَّفاهَةِ وَالتَّمْويهِ ، وَ اجْعَل لي نَصيباً مِن كُلِّ خَيْرٍ
تُنْزِلُ فيهِ ، بِجودِكَ يا اَجوَدَ الأجْوَدينَ .

اَللّهُمَّ قَوِّني فيهِ عَلى اِقامَةِ اَمرِكَ ، وَ اَذِقني فيهِ
حَلاوَةِ ذِكْرِكَ ، وَ اَوْزِعْني فيهِ لِأداءِ شُكْرِكَ بِكَرَمِكَ ، وَ
احْفَظْني فيهِ بِحِفظِكَ و َسَتْرِكَ يا اَبصَرَ النّاظِرينَ .

اَللّهُمَّ اجعَلني فيهِ مِنَ المُستَغْفِرينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن
عِبادِكَ الصّالحينَ القانِتينَ ، وَ اجعَلني فيهِ مِن اَوْليائِكَ
المُقَرَّبينَ ، بِرَأفَتِكَ يا اَرحَمَ الرّاحمينَ .

اَللّهُمَّ لا تَخْذُلني فيهِ لِتَعَرُّضِ مَعصِيَتِكَ ، وَ لاتَضرِبني
بِسِياطِ نَقِمَتِكَ ، وَ زَحْزِحني فيهِ مِن موُجِبات سَخَطِكَ بِمَنِّكَ
وَ اَياديكَ يا مُنتَهى رَغْبَةِ الرّاغِبينَ .


اَللّهُمَّ اَعِنّي فيهِ عَلى صِيامِهِ وَ قِيامِهِ ، وَ جَنِّبني فيهِ
مِن هَفَواتِهِ وَاثامِهِ ، وَ ارْزُقني فيهِ ذِكْرَكَ بِدَوامِهِ ،
بِتَوْفيقِكَ يا هادِيَ المُضِّلينَ .


اَللّهُمَّ ارْزُقْني فيهِ رَحمَةَ الأَيْتامِ وَ اِطعامَ الطَّعامِ
وَاِفْشاءَ وَصُحْبَةَ الكِرامِ بِطَوْلِكَ يا مَلْجَاَ الأمِلينَ .


اَللّهُمَّ اجْعَل لي فيهِ نَصيباً مِن رَحمَتِكَ الواسِعَةِ ، وَ اهْدِني
فيهِ لِبَراهينِكَ السّاطِعَةِ ، وَ خُذْ بِناصِيَتي إلى مَرْضاتِكَ
الجامِعَةِ بِمَحَبَّتِكَ يا اَمَلَ المُشتاقينَ .
اللهم امين امين يا رب العالمين





مع تحياتي

Amiramrmr98