الأربعاء، 11 سبتمبر 2013

عودة مش طالت

اصدقائي واصدقاء المدونه السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اتمنى عام دراسي سعيد للكل تبقي على الدراسه تقريبا اسبوعين فنشاط المدونه حيقل بسبب الدراسه اتمنى من الكل تفهم الاوضاع وبالتوفيق السنه دى للجميع
KOKY3BABE

الخميس، 29 أغسطس 2013

لعبه تشبه ستار دول


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اليوم جايبلكم لعبة زى استار دول فى كل شئ بس مع الاختلاف ان كل شئ فيها بدون شحن اوسوبر يوجد بها 10 غرف عند التسجيل تجدين اربع غرف مفتوحه ومع ارتفاع المستوى بتفتح باقى الغرف بالتدريج يوجد بها جميع الديكرات الدخليه وحيوانات متحركه واسعرها رخيصه وكل يوم عند دخولك تجدين فلوس وهديه وطبعا عنداول تسجيل مع تفعيل الاميل بتخدى 120 دهب وكل يوم ممكن يوصل الدهب ل50 طبعا  مع التصميم انك تصوتى للاعضاء  ده بعض مميزات العبه ولكم الصور



ده شكل اللعبه قبل التسجيل

 هنا الروم الخاص بى وطبعا انا لسه جديده فى عشان كده فاضى

 ودى غرفه تانيه وطبعا انتوشايفين الغرف المفتوحه 6 والباقى 4 لان انا لسه مستوى 3 


 دى طبعا الحديقه

  ده صالون التجميل فى كل شئ تتخيلو

 دى بقى برضه انا لما بتدخلى صالن التجميل وتضغطى كلمة iLOOK بتظهرليكى الشكل ده يعنى بيكون عندك اتنين دول ولما تحبى ترجعى تانى بتغطى iTOON وطبعا بتجيبى للاتنين لبس

 الشعر طبعا 

 التسوق طبعا فى اكتر من محل

 طبعاده بزار لاصدقاء وطبعا برضه مش كله بالاسعار دى فى كده واعلى  واقل بكتير

 ومن هنا البحث 

 محل الحيونات وطبعا كلها متحركه

 محل الهدايه 

 دى حجات من بعض الهدايه

 محل ديكور

 منصة الواك


دى بقى الفلوس والهديه اللى بدخل القيهاكل يوم وطبعافى مميزات اكتر بس اسبكم انتواكتشفوها  وبجد هتعجبكم جدا هى عيبها الوحيد انها مش عربى بس عادى يارب تنال رضاكم                                     عيزه تعليقاتكم
                                                                                      مع تحياتي
                             

الجمعة، 23 أغسطس 2013

هتوحشونى

أزيكم يابنات 
عاملين اية 

مبدأيا انتم هتوحشونى اوى
لان الدراسة قربت واحنا بنستعد 

^

وانا فى اعدادية ولازم اركز فى دراستى يعنى انا هخش كل اسبوع انزلكو 3 مواضيع انتظرونى كل جمعة انشاء الله 
اتمنى انكم تتابعونى وفعلا بحبكو يااحلى اعضاء اتمنى 

نتقابل ع خير
واهنئكم بالعام الدراسى الجديد 


كل سنة وانتم طيبين

تحياتى
nada_nadoda
المالكة 

لازم كلنا نعلق ع كل الي بينزل بالمدونه

السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
ايه يا بنات انا بلاحظ اننا بنزل مواضيع
مفيش حد بيعلق عليها
محدش بيعلق غير علي المسابقات
وسحب التعليقات
بجد كده مينفعش التعليقات الي بتكتبوها
دي التعليقات دي بتتسمي بتعليقات المصلحه
لازم كلنا نتفاعل امال ال42 واحد المشتركين
في المدونه مشتركين ليه منظر ولا علشان
تتفاعلو
بجد كده اوفر يعني لازم نعلق ع كل حاجه
بتنزل ف المدونه
تحياتي لكم  *.*
Amiramrmr98


الخميس، 22 أغسطس 2013

عوده ممتازة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
اصدقائي انا اشتئتلكم كتير وانا مبسوطه كتير كتير انى راح اتابع معكم كل يوم كل جديد في ستار دول ومجانى
مع تحياتى koky3babe

سحب التعليقاات اليوم

أزيكم يابنااااااات

ياأحلى البنااااااااااااااات

انهردا جايزة السحب الاول معانا


ياترى مين هتكون سعيدة الحظ الى هتكسب معانا انهردا

ونقولها الف مبروك
منتظرين نعرفها جميعا


ميس ستاردول ورد قربت

السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
ميس ستاردول خلاص قربت


مع تحياتي *.*