الجمعة، 23 أغسطس 2013

هتوحشونى

أزيكم يابنات 
عاملين اية 

مبدأيا انتم هتوحشونى اوى
لان الدراسة قربت واحنا بنستعد 

^

وانا فى اعدادية ولازم اركز فى دراستى يعنى انا هخش كل اسبوع انزلكو 3 مواضيع انتظرونى كل جمعة انشاء الله 
اتمنى انكم تتابعونى وفعلا بحبكو يااحلى اعضاء اتمنى 

نتقابل ع خير
واهنئكم بالعام الدراسى الجديد 


كل سنة وانتم طيبين

تحياتى
nada_nadoda
المالكة 

هناك تعليقان (2):

  1. هتوحشينا يا احلى ندى فى العالم كلة بس ابقى حولى تفتحى الكمبيوتر يومين اوتلاتة مش يو حولى

    ردحذف
    الردود
    1. وانتو كمان وانا انشاء الله هفتح انزلكو مواضيع كتير ع قد مااقدر واول الاجازة ماتيجى هنرجع اقوى من الاول

      حذف