أزيكم يابنات
عاملين اية
مبدأيا انتم هتوحشونى اوى
لان الدراسة قربت واحنا بنستعد
^
^
^
وانا فى اعدادية ولازم اركز فى دراستى يعنى انا هخش كل اسبوع انزلكو 3 مواضيع انتظرونى كل جمعة انشاء الله
اتمنى انكم تتابعونى وفعلا بحبكو يااحلى اعضاء اتمنى
نتقابل ع خير
واهنئكم بالعام الدراسى الجديد
كل سنة وانتم طيبين
تحياتى
nada_nadoda
المالكة

هتوحشينا يا احلى ندى فى العالم كلة بس ابقى حولى تفتحى الكمبيوتر يومين اوتلاتة مش يو حولى
ردحذفوانتو كمان وانا انشاء الله هفتح انزلكو مواضيع كتير ع قد مااقدر واول الاجازة ماتيجى هنرجع اقوى من الاول
حذف