الجمعة، 17 أغسطس 2012

طقم اليوم بكوينز

اول طقم فى مدونتنا يابنات


الطقم وعوزه رايكم لانى تعبت فى


الفستان من ماركه will candy
البنطلون من ماركه Bascais
الشنطه من ماركه tengling
الحزام من الماركه الجديده فى البحث بتلقوها لون بمبى وكوينز هتلقوه علطول
الحذاء من ماركهvoile

اتمنى يعجبكم الطقم ومستنيه تعليقاتكم لاتبخلو علينا بيها

هناك 3 تعليقات:

  1. كويس تبقى تكتبي السعر

    ردحذف
  2. من عينى ياعسل من المره الجايه بنضيف السعر وشكرا لتقديرك على مجهودنا

    ردحذف
  3. جميل جدااااااااااااا

    ردحذف