اول طقم فى مدونتنا يابنات
الطقم وعوزه رايكم لانى تعبت فى
الفستان من ماركه will candy
البنطلون من ماركه Bascais
الشنطه من ماركه tengling
الحزام من الماركه الجديده فى البحث بتلقوها لون بمبى وكوينز هتلقوه علطول
الحذاء من ماركهvoile
اتمنى يعجبكم الطقم ومستنيه تعليقاتكم لاتبخلو علينا بيها
كويس تبقى تكتبي السعر
ردحذفمن عينى ياعسل من المره الجايه بنضيف السعر وشكرا لتقديرك على مجهودنا
ردحذفجميل جدااااااااااااا
ردحذف