الأربعاء، 21 أغسطس 2013

أزيكم يابنات

هايات ع احلى البنوتات 

انا عمالة افكر فى حاجة تنشط المدونة الوقت الى فاضل قبل الدراسة

هنعمل سحب تعليقات واكتر بنت هتعلق ع المواضيع فى املدونة ليها هدية 

يعنى انا هبدأ السحب كل يوم بموضوع وانتو الى عليكو تعلقوا ع مواضيع المدونة 

وتانى يوم بعلن اسم اكتر بنت علقت

اتمنى تعجبكوا والاقى تفاعل انتظروا سحب اليوم

ملحوظة : الفكرة اتعملت فى مدونات كتير يعنى مش فكرة جديدة                                                                                     
تحياتى لكم 
اتمنى التفاعل
^___^

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق