الثلاثاء، 13 أغسطس 2013

اللوك الجديد

أزيكم يااجمل البنات 

اولا : بعتذر كتير لينا يومين مانشرنا حاجة بالمدونة عيد بقى انتو عارفين

معلش سامحوووونى وسامحو كاتبتنا القمامير

مبدأيا : احب اهنئكم واقولكم مبرووووووووووك ع التصميم الجديد 

تعبت فى اوى اتمنى يعجبكم ولو 1 من 10 


نفسى اشوف تعليقاتكو عليه فى الموضوع

انتظرواااااااا موضوع موجه للكاتبات 


وللاعضاء احب اقولكو اننا هنبدأ من انهردا فقرات هتولع المدونة انشاء الله

فقرات حلوة اوى وكتيرة انشاء الله تحبوها 

كل سنة وانتو طيبين 

تحياتى 
nada_nadoda

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق