ازيكم يابنات
بنرات الكاتبات وصلت ههههههههه
اهى معاكو يابنوتات انتظروا عشان من بكره هنبدأ فقراتنا الجديدة
وهنولعها انشاء الله ههههههههههههههههههههههه
وكل كاتبة اخر الشهر هشوفها التزمت بموضيعها والا لا وانشاء الله كدة هيكون كمان الكاتبات مستفادين
هعمل بينكو مسابقة يعنى
والى هتكون ملتزمة بموضيعها علطووووووول ليها جايزة قيمة بدولارز
والتفاصيل فى الموضوع القادم
البنرات
ياريت يابنات متنسوش انكو تعملو البنر حجم كبير ماتنسوش
تحياتى انتظرونى
^_^



ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق