الثلاثاء، 13 أغسطس 2013

البنرااااات

ازيكم يابنات 


بنرات الكاتبات وصلت ههههههههه 


اهى معاكو يابنوتات انتظروا عشان من بكره هنبدأ فقراتنا الجديدة 

وهنولعها انشاء الله ههههههههههههههههههههههه

وكل كاتبة اخر الشهر هشوفها التزمت بموضيعها والا لا وانشاء الله كدة هيكون كمان الكاتبات مستفادين 

هعمل بينكو مسابقة يعنى 

والى هتكون ملتزمة بموضيعها علطووووووول ليها جايزة قيمة بدولارز 

والتفاصيل فى الموضوع القادم 

البنرات 






ياريت يابنات متنسوش انكو تعملو البنر حجم كبير ماتنسوش 

تحياتى انتظرونى 

^_^

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق