الخميس، 1 أغسطس 2013

محل باربى مخفى ^_^

أزيكم يابنات نزل دولقتى محل باربى 

بس هو مخفى انا صراحة عجبنى واشتريت منو كمان 

اسعاره حلوة 


ولو عوزين تروحو دوسو
>> HERE <<


رأيكم يهمنى 
عجبكم والا لا 
وياترى هتشتروا منو والا لا 

تحياتى ^_^

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق