السبت، 17 أغسطس 2013

طلب صغنون

                    السلام عليكم                           

       اهلا بنات طلب مني ليكم لو سمحت اي موضوع ننزله ارجو انكم تعلقو  عليه لان احنا بنتعب كتير على ما نجيب الفكره ونزلها ونعمل الصور والكلام والله بنبذل مجهود كتيييييييييير عشان المواضيع وفي مواضيع علقتو عليها واكثر المواضيع الي علقتو عليها هيا مواضيع المسابقات بس احنا عاوزين كل المواضيع مش مواضيع قله احنا وصلنا بحمد الله الى 38 عضوه والمواضيع الي كتبناها كتير مش قليلة ومفيش الا مواضيع قليلة الى عليها تعليقات يعني تعبنا كانه بيروح على الفاضي احنا بنزل المواضيع عشان عيزين تعليقات يعني لو قلنا الي هيعلق هياخد هدايا في كتير منكم هيعلق بس احنا مش عايزينكم تعلقو عشان تاخدو هدايا لان تعبنا بيضيع ارجو انكم تتفاعلو اكتر وتعليقاتكم كمان لاني لما بنزل موضوع وما لقيش تعليقات بزعل كتير وحتى الكاتبات التانيين لو سمحت ارجووووو التفاعل وتر التعليقات مش هتاخد من وقتكم حاجه 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق