السلام عليكم
اهلا بنات طلب مني ليكم لو سمحت اي موضوع ننزله ارجو انكم تعلقو عليه لان احنا بنتعب كتير على ما نجيب الفكره ونزلها ونعمل الصور والكلام والله بنبذل مجهود كتيييييييييير عشان المواضيع وفي مواضيع علقتو عليها واكثر المواضيع الي علقتو عليها هيا مواضيع المسابقات بس احنا عاوزين كل المواضيع مش مواضيع قله احنا وصلنا بحمد الله الى 38 عضوه والمواضيع الي كتبناها كتير مش قليلة ومفيش الا مواضيع قليلة الى عليها تعليقات يعني تعبنا كانه بيروح على الفاضي احنا بنزل المواضيع عشان عيزين تعليقات يعني لو قلنا الي هيعلق هياخد هدايا في كتير منكم هيعلق بس احنا مش عايزينكم تعلقو عشان تاخدو هدايا لان تعبنا بيضيع ارجو انكم تتفاعلو اكتر وتعليقاتكم كمان لاني لما بنزل موضوع وما لقيش تعليقات بزعل كتير وحتى الكاتبات التانيين لو سمحت ارجووووو التفاعل وتر التعليقات مش هتاخد من وقتكم حاجه
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق