الأربعاء، 7 أغسطس 2013

انتظروووا التصميم

أزيكم يابنات 

بقالى كتير ماكتبت كنت مشغولة اوى انشاء الله بعد ساعات هنزل تصميم جديد للمدونة نتمنى ان يعجبكم وينال اعجابكم

وكمان هنزل فقراتنا طوال العام لاننا كنا غيرنا النظام عشان رمضان

هتكون فقرات حلوة وممتعة 

وهنقسمها ع الكاتبات 

وطبعا رجااااااااء احترام الفقراتت يعنى كل يوم لازم كل كاتبة تكتب مواضيعها كاملة 

واذا  حد مانزل مواضيعه كاملة انا طبعا هعرف 

وكل نهاية اسبوع هشوف الكاتبة الى كل يوم تنزل مواضيع كاملة ولها هدية ذات قيمة منى شخصيا


وكل سنة وانتوا طيبين 

عيد سعيد يااحلى اعضاء للمدونة 


هناك تعليق واحد:

  1. وانا متشوقة جداا للتصميم وانا عارفة انه هيعجبنى عشان انتى اللى عملاه يا قمر

    ردحذف