الجمعة، 16 أغسطس 2013

معلش ي نودي

السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
نودي معلش انا هقعد كام يوم
مش هنزل حاجه بالمدونه لاني حسابي
متهقر ومش عايز يرجع واهو بحاول
ادعولي بس ي رب يرجع
تحياتي

هناك 3 تعليقات:

  1. عذرك معاكى يامرمر انا اصلا عرفت وكنت بحاول اوصلك لانى كلمت الى سرقه حولى ترجعى ومتخافيش هحاول اساعدك وربنا معاكى ياحبى وقت مايرجع ع راحتك

    ردحذف
    الردود
    1. انا ممكن افتح من اكونت اختي لو قدرت ادعيلي بس انه يرجع

      حذف
    2. انشاء الله يرجع ربنا معاكى وانا هحاول اساعدك من عندى

      حذف