الاثنين، 19 أغسطس 2013

تنبيه هام ^_^

أزيكم يابنات 

عاملين اية

دلوقتى فى سحب بالمدونة علق تلت بنااااات

ومكتبوش اسمهم فى ستاردول طب انا هبعت الهدايا ازاى 

اتمنى التلت بنات يكتبو اسماهم فى ستاردول
وياريت فى اى سحب نكتب اسمائنا فى ستاردول

يلا منتظرة اسمائكم عشان ابعت هدايا

تحياتى ^_^

هناك 4 تعليقات: