الاثنين، 19 أغسطس 2013

انا رجعت خلاص

السلام عليكم
اززيكم عاملين ايه ؟ انشاء الله بخير ^_^
انا رجعت ي بنات بس من اكونت اختي
لاني اكونتي خلاص ربنا يعوض عليه
انا هنزل شغلي بس من بكرا
                                     تحياتي   *.*

هناك 3 تعليقات:

  1. حمدالله ع السلاااامة ياحبيبتى وحشتينا اوى منتظرين بوستاتك ابعتيلى اضافة من ايميل اختك عشان نتكلم

    ردحذف
  2. الردود
    1. ابعتيلى رسالة عشان اعرف ان دى انتى

      حذف