واخيرا هههه
ازيكم يابنات
انا عملت بنر ليا وللكاتبة التى اليوم اصبحت كاتبة اساسية معنا
وهى amiramrmr98
الف مبرووك
البنرات مش حلوة اوى ومش وحشة يعنى مبدأية مع التصميم دة ولما نغيره قريب هنعمل بنرات حلوة
يلا البنرات
يارب يعجبوكم ودول انا شخصيا مش عجبنى هما موقتين يعنى وهظبطهم
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق