السبت، 27 يوليو 2013

البنراااااااااات _ هييييييييييييييييه

واخيرا هههه
ازيكم يابنات 


انا عملت بنر ليا وللكاتبة التى اليوم اصبحت كاتبة اساسية معنا

وهى amiramrmr98

الف مبرووك

البنرات مش حلوة اوى ومش وحشة يعنى مبدأية مع التصميم دة ولما نغيره قريب هنعمل بنرات حلوة 


يلا البنرات







يارب يعجبوكم ودول انا شخصيا مش عجبنى هما موقتين يعنى وهظبطهم 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق