ازيكم يابنات
كل لما اعمل مسابقة بنات كتير يسألونى ازاى نصور وكدة
حبيت انزلكو الطريقة عشااااااااااان تكون واضحة لكل الاعضاء ويستفيدو
طريقة سهلة اوى
يعنى لما اعمل مسابقة دى الطريقة الى تصورو بيها اى حاجة
لبسي المي دول اللبس المطلوب في المسابقة
وروحي على الصفحه اللي هتصوري منها
وروحي على الصفحه اللي هتصوري منها
و اضغطي على مفتاح print Screen SysRq



ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق