الثلاثاء، 23 يوليو 2013

طريقة تصوير المي دول

ازيكم يابنات 

كل لما اعمل مسابقة بنات كتير يسألونى ازاى نصور وكدة

حبيت انزلكو الطريقة عشااااااااااان تكون واضحة لكل الاعضاء ويستفيدو

طريقة سهلة اوى 

يعنى لما اعمل مسابقة دى الطريقة الى تصورو بيها اى حاجة 
لبسي المي دول اللبس المطلوب في المسابقة
وروحي على الصفحه اللي هتصوري منها 
و اضغطي على مفتاح print Screen SysRq 
                                                     
وبعدين افتحوا برنامج الرسام

وبعدين اضغطوا على
Ctrl +v 
وبعدين اعملو حفظ للصوره في مكان انتو عارفينه بالكمبيوتر
ادخلو على الموقع ده
 
http://www.0zz0.com/

اضغطو على browse
واختارو الصورة اى التصميم يعنى الى حفظتو 
ودوسو ررفع
هيطلعلك الصورة دى
بنختار الرابط الاول 
وبنعمله كوبى وبنيجى على المدونة ونحطه فى تعليق

وكدة نكون اشتركنا اتمنى اكون افدتكم 


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق