الثلاثاء، 9 يوليو 2013

تهنئة + اعتذااااار

السلام عليكم ورحمة الله وبركااااااااته 

اهنئكم تهنئة شديدة وحاااااااااااارة بمناسبة رمضاااان 

كل سنة وانتم طيبين وعقبال كل سنة

ورمضااااااااااااان كريم 

وعلى فكرة لينا نظااااااااام جميل فى رمضان هعلنو عليكمو يو 5 رمضان 

يكون خلصت العوزمات وكدة 

اما الاعتذ1اااااااااااااااااااااااااااااااااااار فأنا اسفة انى مش هفتح بكره لانى خرجة 

من بعد بكرة انا معاكو ياحلى بنات

وكل سنة وانتو طيبين

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق