ازيكم يااجمل البنات
يامتابيعنا الحلوين
وطبعا لانى مافتحت من يومين
فانهردا هنزل طقمين وطبعا عوزين رايكم وتعليقاتكو الحلوة
اللون الرئيسى :الاسوود
اتمنى يعجبكم الطقم وتقولولى رأيكم
وكمان لونكو المفضل اعملكو بى طقم
يلا اول تعليق يقولى لونه المفضل وهو الطقم الجاى
تحياتى ^_^
جميل الطقم واللون الاسود اجمل انا بحب اللون البنى اوى فى اللبس
ردحذفتسلمى ياقمر ومن عيونى الطقم الجاى بنى
ردحذف