الجمعة، 12 يوليو 2013

طقم اليوووم (( الرمضانى ))

ازيكم يااحلى واجمل بناااااااات جبتلكم انهردا طقمنا 

انهردا الطقم التانى يارب يعجبكم 

اللون الرئيسى هو الاحمر او النبيتى 

يارب يعجبكم الطقم 


مستنية رأيكم


هناك تعليق واحد: