الأحد، 28 يوليو 2013

طقم اليوم الرمضانى

ازيكم يااجمل البنات 

يامتابيعنا الحلوين
وطبعا لانى مافتحت من يومين

فانهردا هنزل طقمين وطبعا عوزين رايكم وتعليقاتكو الحلوة

اللون الرئيسى :الاسوود



اتمنى يعجبكم الطقم وتقولولى رأيكم 

وكمان لونكو المفضل اعملكو بى طقم

يلا اول تعليق يقولى لونه المفضل وهو الطقم الجاى 
تحياتى ^_^



هناك تعليقان (2):

  1. جميل الطقم واللون الاسود اجمل انا بحب اللون البنى اوى فى اللبس

    ردحذف
  2. تسلمى ياقمر ومن عيونى الطقم الجاى بنى

    ردحذف