الصفحات
الصفحة الرئيسية
مش عارفة تشتركى ؟؟
بنرات الكاتبات
ازياء ستاردول فى الحقيقة
الأحد، 28 يوليو 2013
الكنز.....ههههههه
السلام عليكم
اززيكم يا بنات عاملين ايه ؟؟ انشاء الله بخير
^_^
اليوم لقيت الجزء الرابع من الفستان
واخيرا لقيت الكنز
هههههه
وده الرابط علشان متتحيروش
http://www.stardoll.com/ar/user/medoll.php
هناك تعليقان (2):
Unknown
28 يوليو 2013 في 7:08 ص
اهااا والفستان لونه حلو بس مش شيك خالص
رد
حذف
الردود
رد
Unknown
29 يوليو 2013 في 4:44 م
ستاردول بقا نعمل كتر خيرهم بردو
رد
حذف
الردود
رد
إضافة تعليق
تحميل المزيد...
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
اهااا والفستان لونه حلو بس مش شيك خالص
ردحذفستاردول بقا نعمل كتر خيرهم بردو
ردحذف