الاثنين، 29 يوليو 2013

طقم اليوم الرمضانى

ازيكم يابنات انشاء الله بخير

جبتكلم انهردا طقم اليوم 

وكمان هو اللون الى طلبتو صديقتنا emy diva

باللون البنى يارب يعجبكم 



من تنسيقى ويجب ذكر المصدر عند النقل للأمانة 

يارب يعجبكم الطقم انا شخصيا عجبنى كتير ولونه حلو اوى

يلا يارب يعجبكم 
مستنية تعليقاتكم 
^_^

وطلباتكم فى الالوان 

هناك تعليقان (2):

  1. الله الطقم بجد تحفة واللون جميل اووى ميرسى يا قمر ع تعبكـ

    ردحذف
  2. تعبى اية تعبكو راحة واتمنى اكون بعمل الى تتمنو

    ردحذف