ازيكم يابنات انشاء الله بخير
جبتكلم انهردا طقم اليوم
وكمان هو اللون الى طلبتو صديقتنا emy diva
باللون البنى يارب يعجبكم
من تنسيقى ويجب ذكر المصدر عند النقل للأمانة
يارب يعجبكم الطقم انا شخصيا عجبنى كتير ولونه حلو اوى
يلا يارب يعجبكم
مستنية تعليقاتكم
^_^
وطلباتكم فى الالوان
الله الطقم بجد تحفة واللون جميل اووى ميرسى يا قمر ع تعبكـ
ردحذفتعبى اية تعبكو راحة واتمنى اكون بعمل الى تتمنو
ردحذف