الأربعاء، 3 يوليو 2013

فكرة مجنونة

هااااااااااى يابنات من الاخر كدة وانا اعده بليل زهقااانة 

قلت طب مانعمل فقرة كل يوم اسمها 


فسااااااااااتين وهى فكرة جديده عن نوعها ومش موجودة فى اى مدونة 

كل يوم هلبسلكو فستاااااااااان حلو واعمل على كلاسيك او هادى او روش على حسب الفستااااااان 

وبعدين اظبطلكو اللوك واروهولكو حالا هنزل الفقرة ياااارب تكوووووون عجبتكو

رأيكو يهمنى

هناك تعليق واحد: