هااااااااااى يابنات من الاخر كدة وانا اعده بليل زهقااانة
قلت طب مانعمل فقرة كل يوم اسمها
فسااااااااااتين وهى فكرة جديده عن نوعها ومش موجودة فى اى مدونة
كل يوم هلبسلكو فستاااااااااان حلو واعمل على كلاسيك او هادى او روش على حسب الفستااااااان
وبعدين اظبطلكو اللوك واروهولكو حالا هنزل الفقرة ياااارب تكوووووون عجبتكو
رأيكو يهمنى
قلت طب مانعمل فقرة كل يوم اسمها
فسااااااااااتين وهى فكرة جديده عن نوعها ومش موجودة فى اى مدونة
كل يوم هلبسلكو فستاااااااااان حلو واعمل على كلاسيك او هادى او روش على حسب الفستااااااان
وبعدين اظبطلكو اللوك واروهولكو حالا هنزل الفقرة ياااارب تكوووووون عجبتكو
رأيكو يهمنى
فعلا فقرة حلوة واهو بردو ناخد فكرة
ردحذف