اهلا اهلا بااحلى بناااااااااااااااااات
طبعا كلنا بنستنى المسابقات
انهردا هنزل مساابقة اجمل تصميم شعر
كل بنت بتروووح وتصمم شعر وتصورو وتكتب عليه اسمها
وبعدين بترفع الصورة على موقع العملاق وبتحط الرابط الى بتشترك فى
وانا هشوف واقول من الى فاااااااااااااااااااااااااااااااازت
يلا يابنااااااااااااااااااااات عوزة تفااااااااااااعل جااامد اوى
بس بليييز بدون غش فالله يراك ومن غشنا فليس منا
يلا تفاعلو
عدد المشتركين 5
ولو تفاعلتوووو بزودهم المرة الجاااااااااااية
طبعا كلنا بنستنى المسابقات
انهردا هنزل مساابقة اجمل تصميم شعر
كل بنت بتروووح وتصمم شعر وتصورو وتكتب عليه اسمها
وبعدين بترفع الصورة على موقع العملاق وبتحط الرابط الى بتشترك فى
وانا هشوف واقول من الى فاااااااااااااااااااااااااااااااازت
يلا يابنااااااااااااااااااااات عوزة تفااااااااااااعل جااامد اوى
بس بليييز بدون غش فالله يراك ومن غشنا فليس منا
يلا تفاعلو
عدد المشتركين 5
ولو تفاعلتوووو بزودهم المرة الجاااااااااااية
نودى انا عايزة اشنرك بس اشترك ازاى مش عارفه؟؟؟
ردحذفاوووووووووك ياقمر اولا نورتى انتى بترووحى تصممى شعر فى شعر ستارديزين وبعدين بتصورى وبتحملى على النت عن طريق موقع العملاق وبتنزلى رابط الصورة هنا وبس كدة وانا هنزل دلوقتى طريقة التصوير لو مش بتعرفى
ردحذفده التصميم بتاعى يارب اكسب [url=http://www.0zz0.com][img]http://www12.0zz0.com/2013/07/08/12/968057088.jpg[/img][/url]
ردحذفhttp://www12.0zz0.com/2013/07/08/12/968057088.jpg
ردحذفدة التصميم بتاعى ودة اسمى habeba66
ردحذفودة الرابط http://www12.0zz0.com/2013/07/08/12/849084008.jpg
هاد هو التصميم تبعى ان شاء الله يكسب اسمى koky3babe
ردحذفhttp://www11.0zz0.com/2013/07/08/12/446287835.jpg