الأحد، 7 يوليو 2013

مساااااااااااااااااااااااااااااابقة

اهلا اهلا بااحلى بناااااااااااااااااات 

طبعا كلنا بنستنى المسابقات 

انهردا هنزل مساابقة اجمل تصميم شعر 

كل بنت بتروووح وتصمم شعر وتصورو وتكتب عليه اسمها 

وبعدين بترفع الصورة على موقع العملاق وبتحط الرابط الى بتشترك فى 

وانا هشوف واقول من الى فاااااااااااااااااااااااااااااااازت 

يلا يابنااااااااااااااااااااات عوزة تفااااااااااااعل جااامد اوى


بس بليييز بدون غش فالله يراك ومن غشنا فليس منا 

يلا تفاعلو 

عدد المشتركين 5 
ولو تفاعلتوووو بزودهم المرة الجاااااااااااية 

هناك 6 تعليقات:

  1. نودى انا عايزة اشنرك بس اشترك ازاى مش عارفه؟؟؟

    ردحذف
  2. اوووووووووك ياقمر اولا نورتى انتى بترووحى تصممى شعر فى شعر ستارديزين وبعدين بتصورى وبتحملى على النت عن طريق موقع العملاق وبتنزلى رابط الصورة هنا وبس كدة وانا هنزل دلوقتى طريقة التصوير لو مش بتعرفى

    ردحذف
  3. ده التصميم بتاعى يارب اكسب [url=http://www.0zz0.com][img]http://www12.0zz0.com/2013/07/08/12/968057088.jpg[/img][/url]

    ردحذف
  4. http://www12.0zz0.com/2013/07/08/12/968057088.jpg

    ردحذف
  5. دة التصميم بتاعى ودة اسمى habeba66
    ودة الرابط http://www12.0zz0.com/2013/07/08/12/849084008.jpg

    ردحذف
  6. هاد هو التصميم تبعى ان شاء الله يكسب اسمى koky3babe
    http://www11.0zz0.com/2013/07/08/12/446287835.jpg

    ردحذف